zaterdag 9 juli 2016

Gender bender


Zoals jullie gezien hebben ben ik wat later.
Dat komt omdat ze me bleven verrassen voor mijn 25ste verjaardag :)

Maar, hier is de nieuwe post (en er komt er nog eentje aan).

Het is een korte post maar wel één met groot nieuws!
Ja, alweer :) (Ben de laatste tijd veel aan het nadenken en dat doet gekke dingen blijkbaar)
Ik ga iets nieuws proberen met mijn verhaal.

Als vrouw vind ik het vrij moeilijk om me in te leven in een mannelijk personage.
Toch koos ik ervoor om dit te proberen omdat volgens mij mijn verhaal dit nodig had.
Ondertussen heb ik veel over mijn verhaal en mijn schrijfcapaciteiten lopen denken.

En nu heb ik dus het volgende beslist: ik ga mijn eerste hoofdstukken herschrijven.
Ik wil proberen hoe het eruit ziet als mijn hoofdpersonage een vrouw is. Volgens mij kan ik me op die manier beter inleven en zal mijn verhaal beter tot recht komen.

Maar 100% zeker ben ik nog niet. Voor ik het definitief doe wil ik het dus eerst testen met een paar hoofdstukken :)

Hebben jullie ooit al zo'n drastische beslissingen genomen terwijl je al aan het schrijven was?

Tot snel
x
Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten