donderdag 28 juli 2016

Groot nieuws!

Jaja! Zoals de titel al zegt, ik heb groot nieuws vandaag :)

Het is zover, vanaf vandaag heb ik ook een Engelstalige versie van mijn blog.
Uiteraard is deze nog in opbouw maar het gaat nu goed vooruit.

Zo spannend :)
Ik ben benieuwd om mijn eerste lezers op mijn Engelse blog te zien verschijnen ;)
Maar natuurlijk verdwijnt deze niet.
Alles blijft in het Nederlands te volgen, ik voeg er enkel het Engels aan toe ;)

Maar ik heb nog meer groot nieuws.
Ik ben opnieuw aan het schrijven.

Zoals jullie weten heb ik even een schrijfdipje gehad. Niet omdat ik niet wist wat ik wou schrijven maar wel omdat ik niet wist hoe ik het precies wou doen.
Ik heb op verschillende manieren geĆ«xperimenteerd. 
Mijn laatste idee (de gender bender) heb ik getest en afgekeurd. Op bepaalde manieren zou het mijn verhaal sterker maken maar op andere manieren ook weer niet en als ik iets verander wil ik dat het alleen maar voordelen heeft ;)

Na heel wat gebrainstorm heb ik nog iets anders bedacht.
Ik schrijf nu vanuit twee personages (twee van mijn hoofdpersonages). Op die manier slaag ik er beter in om duidelijk te maken wat mijn personages voelen en hoe de situatie verloopt. Ook het mysterieuze deel wordt daardoor beter.
Dat mysterieuze deel is tegelijk ook mijn grootste valkuil...
Mysterie is goed maar ik moet ook zorgen dat jullie, mijn lezers, begrijpen wat er gebeurd. Dus dat moet ik goed in het oog houden ;)

Binnenkort krijgen jullie nog eens een stukje te lezen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Wie willen jullie het liefste?
Killian of Kayla?

Tot snel
Sam
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten