vrijdag 29 juli 2016

Mededeling ivm blog

Hoi

Voor de mensen die mijn blog al een hele tijd trouw volgen is dit misschien wel een belangrijke mededeling.

Om mijn blog te optimaliseren ben ik foutjes uit vorige/oude posts aan het halen. 
Hierdoor doet blogger alsof ik een groot aantal van deze posts vandaag schrijf... Dat is uiteraard niet zo :)

Voor de mensen die nieuw zijn op mijn blog... Sorry als de volgorde niet helemaal duidelijk is... Je mag me altijd even een berichtje sturen als je niet kan volgen, dan doe ik mijn best om te helpen ;)

Hopelijk laten jullie je niet tegenhouden om rustig te blijven verder lezen, hier of op de Engelse versie :)

De Engelse versie kan je trouwens hier (http://samdonoghuemyjourney.blogspot.be/).

Tot snel
Sam
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten