vrijdag 29 juli 2016

Schrijftip 4: Inspiratie zoeken


Deze schrijftip lijkt simpel maar is het eigenlijk niet. Om eerlijk te zijn ik vind hem verschrikkelijk moeilijk...

Mijn nieuwe voornemen? Een apart document voor dit soort momenten. Als ik dan terug inspiratie heb om te schrijven hoef ik niet te stoppen om alles te herlezen en verwijderen. Nee, met een apart document kan ik gewoon, met mijn verse inspiratie, terugkeren naar het oorspronkelijke document en daar verder schrijven.

Hebben jullie een andere manier om dit te doen? Of doen jullie het helemaal anders?

Inspiratieloze momenten zijn verschrikkelijk... En net daarom wordt het ook moeilijk om daar van te vluchten. Want als je ergens bang voor bent kan je verkrampen in die angst waardoor het probleem alleen maar groter wordt...
Dus ik ga proberen deze tip zelf heel goed toe te passen. Ik laat jullie weten wat het bij mij oplevert :)

Tot snel
x Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten