vrijdag 29 juli 2016

Blog nieuws



Weer eens een andere post ;)

Vandaag wil ik jullie iets nieuws vertellen over mijn blog.
Ik heb nieuwe plannen en ik wil jullie daar over op de hoogte brengen.
Uiteraard wil ik ook jullie mening daarover horen. Dus laat maar weten ;)

Ik heb heel wat penpals (pennenvrienden) over heel de wereld.
Met hen kan ik geen Nederlands praten dus doe ik het in het Engels. Bijna altijd vertel ik over mijn passie over het schrijven. En dan stuit ik iedere keer op hetzelfde probleem.
"Kunnen wij iets van je lezen?"
"Euhm... dat is allemaal in het Nederlands..."

En daarom wil ik nu dus iets nieuws proberen.
Buiten deze blog ga ik nog een andere maken.
Ik wil namelijk een vertaling van deze blog maken (in het Engels) om zo meer mensen te kunnen bereiken.

Wat denken jullie?
Is het slim?
Volgen jullie de Nederlandse dan nog of gaan jullie mee naar de Engelse?
Ik ben heel benieuwd naar jullie mening :)

Tot snel
x Sam

1 opmerking: