vrijdag 29 juli 2016

Schrijftip 3: Dromen


Tijd voor nog een tip :)

Deze tip is een tip die ik al in praktijk breng.
In mijn "wereld" zijn dromen inderdaad magisch.
De meeste verhalen die ik begin zijn tot stand gekomen vanuit een droom.
Je dromen nemen je mee naar een wereld. Een wereld die lijkt op de onze of net helemaal niet. En dat vind ik er net heerlijk aan, laat het maar allemaal gebeuren.
Laat je lekker inspireren door je dromen.

Wat ik ook vaak merk is dat ik na een goed boek droom over die wereld. Soms ben ik het hoofdpersonage, soms gaat mijn droom verder waar het boek eindigde.
En net dat wil ik ook bereiken met mijn verhaal. Ik wil dat mensen mijn boek lezen en op reis kunnen naar de wereld die ik geschapen heb. De wereld waar ik zelf zo graag in verdwijn.

Dromen jullie soms over boeken die jullie gelezen hebben? Of hebben jullie zelf een verhaal op die manier tot stand gebracht?

Tot snel
x Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten