vrijdag 27 mei 2016

Schrijftip 1: the review

Hoi

Vandaag is het de tweede dag van mijn DonoghueDonderdag marathon ;)
Hopelijk hebben jullie genoten van de eerste schrijftip.

Nu is het mijn bedoeling om jullie te vertellen wat het effect van deze tip voor mij geweest is.

Goed, deze eerste tip was eigenlijk echt wel een moeilijke tip.
Het is wel een feit, als je alle dagen schrijft krijg je automatisch meer zin om te schrijven.

Dus ben ik aan de slag gegaan om alle dagen te schrijven.
Het maakt immers helemaal niet uit wat ik schrijf. Of het goed is of slecht.
Het moet gewoon geschreven worden.

Een blogpost, een brief beantwoorden, een deel van een hoofdstuk, sleutelen aan een personage,... Als je maar schrijft.

Hoe moeilijk het ook is, ik doe nu echt mijn best om alle dagen te schrijven. Niet te veel, net genoeg om een routine op te bouwen. Een nieuwe gewoonte creeƫren.

Eerlijk? Het voelt heerlijk :)

Morgen krijgen jullie van mij een nieuwe schrijftip.
Laten jullie weten wat jullie al gedaan hebben?

Tot snel

x Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten