dinsdag 29 september 2015

Mogelijke achterflappen :)

Zoals beloofd een achterflap...
Het heeft langer geduurd dan beloofd én ik kan niet kiezen ;)
Dus krijgen jullie nu drie opties. Laat maar weten welke jullie het beste vinden.
Ik ben benieuwd...

1:

"Vandaag zal ik Meara tot koningin kronen."
"Is dat slim majesteit? Ik bedoel, gezien de omstandigheden."
"Ik weet dat mijn dochter niet perfect is... Maar ik kan niet wachten tot mijn zoon de troon komt opeisen. Het is een enorm risico maar ik ben bereid het te nemen."
"Zoals u wenst majesteit."

Een kroonprinses met kwade bedoelingen.
Een koning met een groot geheim.
Een jongen met een verleden dat hij niet kent.
Een bediende met de wil om te vechten.
Een koninkrijk verdeeld door leugens.
Een verbond verbroken.
Bestaat er een oplossing?


2:

"Aedan, dit kan je niet doen!"
"En waarom niet?" Het is duidelijk dat hij zich niet zomaar zal laten ompraten.
"Denk je echt dat je Meara alleen aankan? Of denk je dat ze zich zomaar gewonnen zal geven?"
Aedan zucht.
"Wat moet ik dan, Kayla? Ik ken nu de waarheid, hoe kan ik die negeren?" Kayla kruipt dicht tegen hem aan.
"Wat je moet doen weet ik niet. Maar je moet je verstand gebruiken."
Even blijft het stil, enkel de ademhaling van twee opgejaagde personen is te horen.
"Misschien...", Kayla haalt diep adem en begint opnieuw. "Misschien moeten we toch de magiërs om raad vragen?"

Wat zou jij doen in een wereld die je niet kent?
Wat als jij iedereen kan redden?
Wat als je leven niet echt blijkt te zijn?

3:

Soms is niets wat het lijkt.
Maar stel je voor dat dit je leven is.

"Ik ben een prins? De zoon van een elf en een dwerg? Een verstoten bastaard?"

Wat als anderen van je af willen?

"Hij moet verdwijnen, Kay. Hij is een te grote bedreiging voor mijn plan."

Zul je dan vechten om je hart te redden?

"Voor de eerste keer ken ik echte liefde..."

Of geef je op?

"Het heeft geen zin! Ik kan niets doen! Ze heeft al gewonnen."
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zo dat waren ze :)
Laat maar weten wat jullie denken.
Als jullie zelf voorstellen hebben (wat knip en plak werk) ben ik benieuwd om het te horen.
Tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten