woensdag 2 september 2015

Als het leven in de weg staat

Wat zou ik graag de hele dag schrijven...
Een hele week, maand,...
Maar helaas, als beginnende schrijver moet je ook werken.
Werken om je brood te verdienen, dingen te kunnen doen,...

Gelukkig werk ik om te leven en leef ik niet om te werken.
Maar toch... Op dit moment werk ik meer dan ik zou willen. Niet uit noodzaak maar omdat het even niet anders gaat. Mensen zijn ziek, hebben vakantie,...
Op het einde van de maand ga ik er toch vrolijk van worden :)

Helaas heb ik daardoor nog niet veel tijd gehad om te schrijven.
Veel te weinig naar mijn zin zelfs...
Gelukkig is er toch al iets gelukt.

Mijn tijdsverloop is af! 
Wauw, wat een werk was dat...
Ik vind het heel belangrijk dat alles klopt.
De leeftijden van alle personages moeten overeen komen met de rest van mijn verhaal.
Dus daar ben ik echt heel blij mee :D

Waar ik nu mee bezig ben is een uitgebreide persoonsbeschrijving voor mijn hoofdpersonages.
We zullen zien hoe snel dat gaat, hangt ervan af hoeveel tijd ik heb/ kan maken.

Hopelijk tot snel :x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten