zaterdag 12 september 2015

Meet Aedan

Aedan: 'Dus jullie willen weten wie ik ben? Goed, hier ga ik dan...
Mijn naam is Aedan, ik ben net 21 geworden. Naar het schijnt ben ik de zoon van een elfenkoning. Wat dat wilt zeggen, daar ben ik zelf nog niet zeker van.
Moet ik echt nog meer vertellen?
Fijn... Ik heb niet echt een hobby, wel ben ik vaak op reis. Niet omdat ik het leuk vind. Waarom wel? Dat ga ik echt niet zeggen. Daarvoor moet je me beter leren kennen.
Zijn er nog dingen die je wilt weten?
Of ik broers of zussen heb? Niet dat ik weet.
Nee ik heb ook geen relatie. Gewoon geen tijd voor.'
Kayla: 'Of ik even wat over Aedan wil vertellen? Zeker. Volgens mij heeft hij slechts zijn donkere kant laten zien. En dat is jammer want hij is veel meer.
Aedan is echt een lieve jongen. Gewoon heel erg voorzichtig. Hij heeft het niet gemakkelijk gehad in zijn leven. Nog steeds niet eigenlijk.
In Bearach sĂșil heeft hij dingen ontdekt die zijn hele leven veranderd hebben. Eigenlijk komt hij nu pas te weten wie hij is.
Of hij broers of zussen heeft. Ja, nee... Ik bedoel, daar kan ik niets over zeggen.
Wie ik ben? Dat is niet belangrijk. Aedan is de zoon van de koning. Ik ben slechts een bediende. Ik dacht gewoon dat jullie ook deze kant van Aedan moesten kennen.'



Als je wilt weten hoe ik zijn uiterlijk zie mag je verder scrollen.
Laat je liever je eigen fantasie werken? Ga dan snel naar mijn volgende post ;)
Tot snel


















1 opmerking: