maandag 14 september 2015

Meet Meara

Een nieuwe dag, tijd voor een nieuw personage :)
Dit keer laat ik jullie kennis maken met een van de belangrijkste vrouwelijke karakters in mijn verhaal.
Opnieuw zet ik, heel laag, een foto om een idee te geven hoe ze er in mijn hoofd uitziet.
Wil je die niet zien? Ga dan niet tot onderaan het bericht.
Laat maar weten wat jullie van Meara vinden

Tot snel

Meara: Meara is de naam. Met mijn rode krullen val ik altijd meteen op. Toch doe ik daar graag nog een schepje bovenop. Als troonopvolgster doe ik uiteindelijk toch mijn zin.
Sommige elfen vinden dat ik mijn positie misbruik maar ze hebben geen idee. Geen idee van wat ik kan en zal doen.
Wat ik zal doen? Dat kan ik je uiteraard niet vertellen, anders zou ik je moeten vermoorden. Haha, nee, zó ver ga ik niet.
Ik heb echt geen tijd meer om jullie meer te vertellen.
Kay: Sorry, Meara heeft het altijd erg druk. Dat kan ook niet anders. Op een dag zal ze koningin van de elfen zijn.
Ik heb de eer om altijd klaar te staan voor haar. Altijd sta ik aan haar zijde om haar te helpen. Het is geen eenvoudige taak maar ze is het waard.
Weet je, heel veel elfen begrijpen Meara verkeerd. Ze vergeten dat ze het echt niet altijd gemakkelijk heeft. Maar ik moet gaan, volgens mij heeft ze me nodig.























 Meara was een moeilijk personage om een foto van te vinden. Niet omdat ik niet wist hoe ze er uit moest zien, wel omdat ze een complex personage is. Deze twee foto's komen het dichtst in de buurt van hoe ik haar zie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten