donderdag 4 augustus 2016

Een handig dingetje gekocht

Hoi allemaal

Hopelijk vonden jullie het stukje van gisteren oké :)
Ik weet dat ik nog heel wat kan bijleren op het vlak van recensies maar dat kan alleen maar door het te doen én om "kritiek" te vragen.
Dus als jullie iets opgevallen is dan hoor ik het graag :)

Vandaag wil ik jullie iets laten zien dat ik vorige week gekocht heb.
Vorige week ben ik de grote relatietest gaan doen (alleen dan wel)... Yep, ik ben naar de IKEA geweest :D Als je alleen gaat valt die relatietest dus reuze goed mee :D Gaan jullie vaak naar de ikea?

Maar goed, ik was op zoek naar een grote kader voor een wereldkaart die ik van mijn zus gekregen heb. Ik geniet af en toe wel eens van slenteren in grote winkels en besloot dat nu dus ook te doen.
Op mijn gemak ben ik heel de winkel doorgegaan (inclusief alle zaalmodellen). Alleen door zo te kijken kan je verborgen schatten vinden. En dat heb ik deze keer dus ook gedaan.

Zoals jullie al weten vind ik het enorm belangrijk dat alle details in mijn verhaal kloppen (geboortedata, leeftijden, dorpen, geschiedenis, seizoenen,...). Al op verschillende manieren heb ik mijn hele geschiedenis proberen uit te schrijven maar het blijft onoverzichtelijk. Dus ik was nog steeds op zoek naar een betere manier.

Nu heb ik die dus gevonden. Meet "MÅLA"
Deze papierrol doet eigenlijk alles wat ik zocht. Ik zocht een manier waar ik zoveel kon schrijven als ik zelf wou, maar wel op een manier dat alles netjes bij elkaar bleef. Als ik er nog iets bij wou schrijven moest dat eenvoudig kunnen. En natuurlijk moet het netjes op te bergen zijn :)

30meter lang is deze rol, lang genoeg lijkt mij :p

Hebben jullie spulletjes die jullie helpen bij het schrijven van een verhaal?
Zouden jullie zoiets gebruiken of hebben jullie dat helemaal niet nodig?

Tot snel
Sam 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten